Tjekliste og drejebøger for Skoleturneringen

  Årshjul Status/Noter
Oktober

Der laves en kalender hvor alle skolernes ferie og fridage sættes på, samt øvrige events som knytter sig an til banesæsonen.

Derefter laves der en plan for hvornår der skal være cykelskole og hvornår de 4 skoleturneringer skal afvikles.

Der laves ved hjælp af Budgetskabelon et budget på cykelskolen og de 4 skoleturneringer.

 
November

Der laves ansøgninger til Idrætspuljen gældende fra 1/7-1/8 året efter.

Der laves forhandlinger med GF Fonden om kontrakt gældende 1/1-31/12.

Der laves planer om hvad vi mangler af materialer m.m. og derefter ansøgninger til andre fonde.

Allan Poulsen er ansvarlig for skolearrangementernes økonomi i samarbejde med Cykling Odenses kasserer. Cykling odenses kasserer modtager også lister på budget og bevægelser af kontoen til skolearrangementerne.

                                                                                                                            
December

Der laves oplæg til hjælperne hvor de kan melde tilbage hvilken dage de kan deltage i skoleturneringerne. Hjælperne sender tilbage og der laves en liste med hvem der har vagterne på de forskellige skoleturneringer. Der skal bruges ca. 24 hjælpere pr. køredag.

Ole Bentsen laver oplæg til hjælperne til Cykelskolen.

 
Marts

Der sendes ud til skolerne hvornår de 4 skoleturneringer skal afvikles det kommende år efter sommerferien. Skolerne melder tilbage med deltagende klasser til de 4 turneringer. Derefter er der et stort puslespil om at få klasserne på deres ønskedatoer.

Man skal være klar på, at der i løbet af året kan komme ændringer i klassernes deltagelse og at man måske skal flytte rundt. Der kan også være, at man skal rundt til lidt skoler for at de kommer med deres deltagelse.

 
April

Ole Bentsen sender ud angående deltagelse i cykelskolen.

Der laves morgenbrødsaftaler med Føtex i Bolbro for det kommende års skolearrangementer.

Ligeledes laves der aftale om frugt til finalerne.

Allan Poulsen sender invitationer til forskellige honoratiores om at komme til finalerne og være med til præmieoverrækkelserne.

Allan Poulsen bestiller medaljer ved DCU til alle 4 skoleturneringer.   (hvor?)

Allan Poulsen bestiller pokaler til de 4 skoleturneringer.

Der laves en liste på hvor mange gule vindertrøjer i størrelser der skal bruges til de 4 skoleturneringer.

Ligeledes laves en liste med den prikkede bjergtrøje.

 
Maj

Der laves lister med EAN numre på de forskellige skoler samt hvilken beløb skolerne skal betale pr. skoleturnering.

Denne liste sendes til Cykling Odenses kasserer der derefter i juni sender opkrævning til skolerne.

Der bestilles tøj ved GF til hjælperne.

Der bestilles drikkeflasker ved GF til hele det kommende år.

 
August

Efter hver skoleturnering laves det en afregning til hjælperne, i henhold til skatteregler herfor

Det samme sker hvert ½ år på cykelskolen.

Listerne sendes til Cykling Odenses kasserer der foretager udbetalinger på hjælpernes kontonummer.

 

Opgaver ved og under skoleturneringen

Ved alle skoleturneringer sender AP mails til de deltagende klasser 1 uge før deres deltagelse. En mail klasserne skal svare tilbage på, så vi undgår at klasserne ikke møder op.

Ligeledes bliver Skolearrangementernes hjemmeside opdateret efter hver runde.

Nuværende priser for deltagelse:

Skoleturneringer    475,00 kr. +moms pr. klasse.

Cykelskolen Gratis.

Alle finaler afsluttes med en stor frokost for hjælperne, samt en gave på ca. 150.00 kr.

Bemanding ved Skoleturneringen

 

Hjælpedokumenter

Afregning efter en klasse

Ansøgning hos Odense Kommunes Idrætspulje

Bemandingsplan

Bestilling af morgenmad hos Føtex

Budget

Detailbemanding

DIF-afregning til revisor

Huskeliste til den overordnede leder på dagen

Indbydelse til Skoleturneringen

Invitation til DCU

Invitation til en honoratiores (eksempel)

Navneliste

Resultatindtastningsark på løbsdagen

Samlet resultatliste

Tilmeldingsliste

Årskalender

 

Reference

Budgetskabelon

Funktionsbeskrivelse for leder af Cykling Odenses skoleprojekter

Skoleturneringens hjemmeside

 

Version 1Godkendt af bestyrelsen, på bestyrelsesmødet mandag den 2. oktober 2023